Dag 9 - pulverdiet

Oj oj! Hållit på med denna diet i 9 dagar nu...


Första veckan mådde jag prima men nu känner jag att tröttheten kommer lite då och då mellan gångerna jag äter. Dock har det nog med att göra att jag har mycket mer saker att göra i skolan denna vecka vilket tar mycket energi från mig. Men i överlag så tycker jag att funkar väldigt bra och jag har gått ner nästan 3 kilo vilket jag inte kan klaga över. 

Var och shoppade lite med mamma idag och tänkte "äsch, jag kan väl testa ett par byxor och se om jag kan ha dem"... men icke. Blev lite förbannad/besviken när jag ställde mig i provrummet då jag knappt fick upp byxorna över röven. Så jag bestämde mig, jag ska inte köpa ett par byxor innan jag nått mitt mål! För det är ju ändå ingen idé att ha en full garderob med för stora kläder sedan... 

Nu är det bara 5 dagar kvar av denna pulverdiet!
Efter det så blir det hälsosam mat med lite kolhydrater och mycket protein. (Mmm..kyckling!!)

Postat av: Sandy - Motivationsbloggen

sv: Jodå , det är bra med mig med (:

2011-03-24 @ 19:56:14
URL: http://sandyhall.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: aa, tror det :) man kan ju alltid kolla, thihi ^^

2011-03-24 @ 20:39:26
URL: http://czheng.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: