Finfin lördagskväll!

Blev en väldigt lugn kväll igår med Sara och Ellinor. Kollade på filmen Casper som jag inte sett på år och dar och den var lika bra som för 10 år sedan. Vi drog även fram lite cluedo där JAG vann! Sara blev lite lack på att det var alltid jag och Ellinor som vann så jag gav henne lite tips och tricks vilket jag nu i efterhand ångrar. fan.

Efter det var det tänkt att jag skulle dra in till stan och joina Robin och brorsan på krogen nykter men dom var så full så dom glömde ringa... Dock fick jag åka in och hämta dem runt 2. Brorsan var cpfull och somnade med sin hamburgare i handen medan Robin satt och pratade superglatt om allt mellan himmel och jord. Älskar att han aldrig blir spydig på fyllan! :') <3

Just nu har jag en sovande man i min säng som knappt rör på sig och jag börjar fundera på vad tusan jag ska hitta på till han vaknar. Kanske ta mig en plugg? ne................

Ha en go söndag allihopa!

Ellinors Cluedo-spel som JAAAG VAAAANNNN!! HEHEHEHEH AWESOMENESSSSSS

En osminkad Tilly med den största klubba någonsin skådats. Fick den av gulleSara  :)



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: