First day with shakyshakediet DONE!

Wohow! Första dagen med lågkaloridieten, eller VLCD som bantartanterna så gärna kallar det, och jag har jävlar lyckats hålla mig ifrån allt som har med mat att göra. Slurpat mina shakes och sett glad ut vilket jag inte kommer att göra om några dar när hungern slår in. 

Dock första dagen då jag inte pluggat något på min fritid. Det känns... KONSTIGT! Jag som har pluggat konstant i 3 år. Okej, kanske inte konstant i tre år men jag kommer inte ihåg när jag senast haft en dag där jag bara andats ut och inte gjort ett piss. Men denna dag kom idag. Jag har bara suttit på datastolen, lyssnat på min grymma akustiskplaylist på spotify och kikat runt sådär meningslöst på SD, youtube, twitter, facebook etc.


Lägger in en apsnygg bild på mig från Spanien så ni fattar hur awesome jag är.
In case ni hade glömt det och fått höghetstankar...


Nu ska jag läsa igenom min redovisning om Shintoismen som jag har imorgon. 

Godnatt på dig, dig, dig och... nej inte dig.. 


Postat av: Fanny

Om du vill ha fler shakear så har jag nutrilett choklad hemma som jag har tagit en påse av, det är ett sånt storpack med 25 påsar. Om du vill så kan du få köpa dom av mig för typ en hundring, tror dom kostar typ 300 i affärn :)

2011-03-17 @ 08:21:21
URL: http://fannycatarinaolsson.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: