GOD MORGON!!!!

heheheh3ehehehheheheh idag är jag psycho. Sitter och ler för mig själv åt konstiga saker.

Roxana får stå för morgonens finaste citat "Dom har en ny liten katt i vårt grannskap". Går nog inte att förklara hur roligt det var men om man var där i verkligenheten och ser hur seriös hennes min var när hon berättade och att dom har en NY(??) katt i GRANNSKAPET (ord från 1800-talet?). Jag har finfina vänner, puss på er!

Nu ska jag ha en föreläsning i samhällsekonomi.... .  . . .. . blä


Postat av: Carro

Jofan.. Men det är skugga ;) Och lite sönderplockade ögonbryn är fan bättre än att ha finnar i hela fejan lilla du :*

2011-03-18 @ 12:27:36
URL: http://carromolin.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD



sv: ;p annars då, lugnt me dig eller? <:

2011-03-18 @ 18:26:22
URL: http://robinhoods.se



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: