INSPIRATIONSTIPS - Tappad motivation?

Det är väldigt psykiskt påfrestande att gå ner i vikt och det är inte alla som klarar av det just på grund av att de tappar sin motivation. Det är så många gånger som jag har snubblat precis vid mållinjen och denna gång ska aldrig mer komma. För att förhindra att misslyckas så behöver jag känna sig motiverad och peppad till att fortsätta, vilket jag tror även ni andra som vill lyckas även känner.

De dagar då jag känner "äh vad fan, nu skiter jag i det här!!" så klickar jag mig alltid in på YouTube och dancem89's channel.


På hennes channel så kan man kolla på flera olika före och efter bilder på människor som gått ner i vikt. Varje video är runt 4-5 minuter så om man har en dag där man verkligen vill ge upp så är det bara att slå igång några och sedan har man fått tillbaka motivationen!

Om ni inte tror mig, klicka på bilden och kolla in några videos!





1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: