Kaos på rummet

Håller på att kolla igenom min väääldigt trånga garderob som jag har hos mamma. Får klagomål på att jag alltid har kläderna utanför garderoben, men hur ska man kunna ha dom där inne när det är fullt?

Lösningen blir att jag får slänga och lägga undan lite kläder som jag inte behöver... :(

Jobbigt nog har jag tre till såna här garderober hos pappa... Den dagen jag flyttar kommer inte bli skoj gällande vart alla mina kläder ska ta vägen. 

Kläder ÖVERALLT!


Påse full med kläder, golv full med kläder och väska full med kläder...

Kläder lager på lager på krokar bakom min dörr. Räknade till 20 plagg..

Bara 2 fack till att få in allt i. Facken som är där är redan fullproppade till max..

JAG BEHÖVER EN STÖRRE GARDEROOOOOOOOB :(



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: