Pluggdax + sökt till högskolan!

Sitter just nu och gräver mig ner i information om Japan och kärnreaktorexplosionen efter jordbävningen/tsunamin. Riktigt jobbigt att försöka göra en redovisning när det uppdateras varje timme med ny information...

Ska försöka bli klar med det och sedan övergå till att göra klart en inlämning i min distanskurs i Etik och Livsfrågor som ska avslutas nästa vecka.

Skulle även behöva plugga historia då jag har seminarium på tisdag.. 

GAH VAD MYCKET JAG HAR NU!!!!


Men en postiv sak är att JAG HAR SÖKT TILL HÖGSKOLAN! Sökte psykiatriprogrammet i Blekinge och det ska bli roligt att se om jag kommer in för jag älskar verkligen psykologi/psykiatri. Har till och med läst en distanskurs i psykiatri så det blir spännande att se om man har sina gamla kunskaper till hjälp i denna utbildning.
Vill verkligen få någon typ av yrkesutbildning då jag bara blir en naturare när jag går ut. Kan inte direkt söka jobb som naturmänniska.... haha

Postat av: Anna

skulle du inte söka polishögskolan? eller gå militären?

2011-03-23 @ 20:58:58



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: