Serier jag följer/har följt


För några somrar sedan så kollade jag på Friends alla avsnitt (10 säsonger) och den är legendarisk. En serie man kan slå på när som helst utan inbördes ordning vilket kan vara skönt dagar då man inte orkar tänka utan bara vill skratta.

Såg första och andra säsongen av Gossip Girl och gillade det jag såg, sedan hade jag ingen dator som jag kunde "låna" fler avsnitt på så det rann ut i sanden. Dock "lånade" jag säsong 3 igår så nu blir det att catcha upp!



Bästa "skräckserien" jag sett. Den är 10 avsnitt á 1 timme långa så det är som en miniserie kan man säga. Lätt värd att kolla på för det händer spännande saker i varenda litet avsnitt.



Introducerades till Black Books av min Engelslärare Klas och THANK YOU! Denna serie har exakt samma torra humor som jag kan ha ibland... Avsnittet där dom gör eget vin och dödar påven är ett avsnitt jag kan kolla på om och om igen!



Little Britain är fan den bästa engelska serien som någonsin gjorts. Den driver allt och alla och det finns ingen broms i hur mycket humor det går att proppa i ett och samma avsnitt.



Genial serie! Nördigheten = mig. Ibland kan det dock vara lite pinsamt att man skrattar åt de skämt som egentligen ingen "normal" ska förstå men det priset får man ta om man går natur. HAHA


Jag är nog den enda som inte tycker Vince är snygg men GOD SÅ UNDERBAR ARI GOLD ÄR! Han är min gud och har honom till och med som bakgrundsbild på datorn... Nej men denna serie verkar så realistisk jämfört med andra serier och det är det som gör den så jädrans bra!



Denna serie hittade jag i år. Såg den på nån tjejs blogg och laddade ner pilotavsnittet för att se om det var ännu en sån där tjejserie. MEN ICKE, denna serie har A L L T! Det är som att mixa Gossip Girl med Desperate Housewives. Helt underbart och sitter spänt och väntar på nytt avsnitt varje tisdag morgon!
Vilka serier följer ni?
Postat av: cindy

vänner är ju fun :)

2011-03-19 @ 11:55:42
URL: http://hht://ctb2.myshowroom.se



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: