Sjukan och sjukhelg

Är så sjuk så orkade inte ens stå upp när jag duschade. Längesedan jag var såhär..
Hela helgen kommer att ägnas till att pussas på min pojk och vara sjuk. Mår illa bara när jag skriver det här, fyfan.

Idag ska jag försöka pallra mig iväg till doktorn då jag äntligen fått en tid för mitt onda knä. För kanske 5 år sedan skadade jag mitt vänstra knä och då gjorde jag röntgen osv men dom sa att jag var helt frisk. My ass att jag är det. Kan knappt gå längre sträckor för att det gör ont, gör ont ibland när jag kör bil, gör ont när jag springer, gör ont ont ont ont ont ont. JAG SKA FAN HA DEN HJÄLP JAG BETALAR DESSA SKITSKATTEPENGAR FÖR! Okej, nu överdriver jag, men ändå, I NEED HELP!




1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: