Sjukstuga

Godmorgon, eller kanske till och med godeftermiddag då klockan är över 12. 

Vaknade vid halv 8 och kände att min hals var död så ställde in min birstashopping idag. Är pank också så ingen idé att gå runt där och sukta efter saker ändå.

Har blivit helt inne i Big-Brother även om jag lovade mig själv i början att inte följa ett sådant skitprogram. Om jag haft pengar hade jag lugnt köpt 24/7 då jag inte hittar nån bra streamlänk längre. Dock måste jag säga att programmet suger utan Holm och att de borde slänga ut Roza direkt. Fyfan vilken bitch.

Nej nu ska jag leka lite med bloggdesign till min vän Emelie, dags att göra klar den nu!!

PUSS PÅ ER!

sött djur som inte har ett piss med detta inlägg att göra :)
Postat av: roxy

hahahahah gillar att djuer kom in helt random:')

2011-03-10 @ 13:01:09
Postat av: Emelie

Braaaaa Matilda!!! Jag väntar med spänning :D

2011-03-10 @ 14:47:58
URL: http://hockeyemelie.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: