Study night @ my place with SARAaafafaf

La ut "Före och hittills" bilderna förut men come on, nån respons borde man väl få? Eller syns det ingenting? :o


Ikväll blir det en riktig pluggkväll á Tilly tillsammans med min gode vän Sara. Eftersom jag har Historiaseminarium imorgon så ska jag fokusera endast på det ikväll. Livstecken på bloggen lär komma under tiden så ni behöver inte oroa er...

packat upp alla mina pluggsaker och pluggdator i min supersköna soffa

fick till en väldigt fin min på kameran som jag var tvungen att visa. HAHA
Postat av: Lisa

Tack! :) Jag jobbar på det haha, är lite rädd att förstöra hela bilden när jag tar i!

2011-03-28 @ 17:21:29
URL: http://lisbom.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: