Vad skulle du välja?

Jag håller ju på att gå ner i vikt som ni kan se till höger i bloggen där jag skrivit lite om det. För mig är det viktigt att ta det lugnt och inte göra det enorma felet som jag alltid gjort genom att stressa allting, rasa i vikt för att sedan börja hetsäta och gå upp allting. Nu när jag tagit det lugnt, tränat och ätit relativt bra så känner jag att jag är stolt över de 6 kilon som jag lyckats gå ner sedan i november och jag ska tusan inte gå upp ett gram av det jag lyckats gå ner! Det enda jag behöver är att fortsätta träna som jag gör och om ett år så kommer ni inte känna igen mig. ;)

Genom att titta på de här bilderna så blir man inspirerad till att inte falla tillbaka i de gamla vanorna, för come on, vilka kroppar skulle ni helst välja? Osund och fet eller Frisk och smal...?








Tänk inte ens på att klaga på att ni ha "kraftig benstomme" för inte fan veckas benstommen till bilringar... Allt handlar om vilja och vem som helst kan se ut som tjejerna till vänster då det finns något som heter TRÄNA!!





1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: